October 17, 2011

balik kawen

assalamualaikum semua....

dah dekat 5 hari aku duduk rumah...maka dengan rasminya aku jadi penganggur terhormat takde keje nak buat...
sebagai seorang dara yang solehah...aku bangun tido...makan..tolong mak aku...tengok tv...on9...makan...tido balik...tengok tv...dan macam tu la hari-hari.....huhuhu....mau tak kembang aku kan lama-lama?
hahaha..yang paling aku happy sekali...balik rumah semua orang cakap aku kurus...wah..ni yang aku happy...kurus....bukan nak kurus sangat pun...yang penting sihat? betul kan?

dah stop cerita pasal tu...semalam aku pergi hospital...tengok sepupu aku..imran...
aku doakan semoga sepupu aku tu cepat-cepatlah baik...kesian aku tengok mak ayah dia...kurus memikirkan imran..zila dengan aishah pun sama..siapa la tak sayang anak kan...
ape-ape pun..kami satu keluarga doakan semua yang terbaik untuk imran...sebab kami sayang imran sangat-sangat...

berbalik pasal cerita balik kawen tu...sekarang ni memang banyak aku tengok kawan-kawan aku (membe) yang 'sedang dalam hubungan'..atau lebih maju...'bertunang'..dan lebih advance...'berkahwin'...kalau betul tunang,kahwin tu takpe...ni setakat couple je...dlm fb.nak tunjuk satu dunia..mak bapak pun tak tahu..nak pergi dating pun pakai duit mak bapak ataupun ptptpuuuu...huhuhu..sedih-sedih..ade yang sanggup buat akaun fb lagi satu...lepas tu buat 'in a relationship'...tak nampak macam terdesak sangat ke??? c'mon la kawan...fikir-fikir la...kadang-kadang kita tak boleh nak cakap lebih-lebih...nanti ada pulak kena hambat...tak pun kena carut kat fb...ape la..dah la semua benda nak tulis kat situ...

nak makan..
lapar...
bohsangggg....
menci la...temox la...
lepas tu plesing lebih-lebih....macam nak jual diri...mulut muncung-muncung macam tikus mondok...
tayang bende tak sepatutnya..yang perempuan..g uploud gambar tak pakai tudung..aurat tahu...kahwin nanti laki kau nak tengok ape?semua nya dah tengok..takde dah yang istimewa...renungkan lah yer....

maaflah...entry kali ni..agak berbaur kutukan skit...kritikan la jugak...


peace no war....!@#$%^&*()..jangan marah....

1 comment:

  1. Saya ada gambar kucing comel ... lukisan dari pensil tu ...

    sila lawat: www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete