December 18, 2011

#majulah sukan untuk negara

assalamualaikum...
hai korang...ceh...mood macam gembira...
mestilah ade orang kate aku comel...kat terengganu..comel tu cantik...hahaha...baru puji sikit dah kembang semangkuk....
tapi bile2 fikir2..ceh fikir...aku memang comel pun...masuk bakul angkat sendiri nampak...tengoklah anak sapa...
muka yang comel ni anugerah Allah SWT..huhu...pada aku biar muka tak comel asal hati baik ye sayang...kalau comel pastu baik hati lagi bagus..advantage tue...

<3 <3 <3

aku sekarang dah jadi atlet...hahaha...muka aku ni jadi atlet...aku cakap ni pun sebab aku perasan aku ni dah kurus...hahaha...dulu masa sekolah aku takde peluang nak masuk sukan-sukan semua ni...ayah aku tak bagi...huhu..:'(
alasan dia..dia takut anak dia aktif sangat sampai pelajaran terabai...sebenarnya depends orang tu jugak..ada sebab kenapa seorang ayah tu buat sesuatu keputusan tu untuk anak dia..macam ayah aku...sebab aku tau..kalau aku ada dua tugas...mesti ada satu yang kurang sikit hasilnya..huhu...kalau buat sorang-sorang la..susah sikit nak fokus...
bile tengok orang lain main netball..badminton..futsal..aku pun teringin gak...tapi yang aku rasa master sikit...basikal je la...huhuhu...kita minah basikal je...

hari tu ada larian muhibbah kat umt..aku pun join la sekali..kalau kat sekolah dulu aku panggil merentas desa..dah lar lama tak jogging...satu sem tak jejak trek..nasib baik aku selalu naik basikal..naik basikal dengan lari mana sama babe..jauh la jugak aku lari...jogging jep..tak berhenti kut..satu pencapaian yang memberansangkan lah bagi aku..sampai stokin aku pun koyak...haha...lari punya pasal...walaupun tak menang dantak dapat ape-ape..aku tetap happy...

lepas nie..aku nak rajin-rajin bersukan...jogging..kalau sempat gi jogging kat trek kesayangan..pergi gym..hahaha...aku??harap-harap bukan hangat-hangat tahi ayam...



aku dan kak long (nadia)....tengok minah baju merah tu..pakai tudung pun tak betul...

benda yang aku dapat lepas pergi larian nie...

# dapat bina semula kenangan bersama kak long...
# dapat stokin koyak
# yang penting sekali aku dapat sakit kaki...huhuhu...

sakit tu ujian supaya kita selalu ingat AllahSWT...teringat kenangan dulu-dulu...huhuhu...

peace no war
!@#$%^&*()...





No comments:

Post a Comment