March 5, 2012

tragedis yang sadis 5 macc0!!!

assalamualaikum.....


usahaku mengayuh basikal pagi2 pukul lapan pagi semata-mata nak pergi present...apa yang terjadi basikalku pancit...kat INOS yang jauh nun melantun di hujung kampus...Tuhan saje yang tahu betapa sedihnya aku...dengan kepanasan tahap bape darjah terpacak atas kepala...pukul 1 tengah hari...tuntun lah makhluk tu...naseb baik ade hani teman aku...kui2...thanks sebab kasi pinjam duit...dahlah tak withdraw lagi...dengan report sampling tak print lagi...nak hantar guane...lepas makan...pot pet pot pet...aku sambung tuntun basikal tak tau bape kilometer....pegi hant0 basikal....jauh yang amat...panas lg satu...hitam la am0i pasni!!!.....sampai2....pakcik pul0k xde....aku pun tggl la surat cinta kat pakcik tu....

sadis giler rasa cite aku hari ni....time2 aku tengah busy...tengah banyak keje....time tu la nak jadi...huhu...d0h nak wat gne lg...redha jela...balik rumah...mandi cepat2...sembahyang...pecut naik basikal che' wan yang xde break tu pegi library...rasa macam bawak moto jaguh pun ade...sebab tinggi dah hand-dar die jauh....hampir2 nak exsiden langg0 temb0k tadi...tengoklah betapa kalut malut yer beta hari dan ketika ini...sabb0 yep..ade hikmah disebalik ape yang berlaku nie...rase nak call mak pun ade...sedih.....

yang penting nak sambung stdy...org stdy...aku sibuk la update blog...
abam pustaka kaca0!!! wat pengumuman...kaca0 je org nak stdy....




No comments:

Post a Comment