June 9, 2012

sindrom seram sejuk flufever

assalamualaikum...

got fever again!! mentang-mentang esok malam dah nak bertolak balik dah balik UMT tiba-tiba rasa nak demam pulak . memang dah ada bau-bau fever dah petang tadi . segala kejadah mak nenek dalam hidung gua pulak tak keluar . lagilah pening kelapa eh silap!! kepala aku pening . . . . 

baju tak pack lagi . biarlah esok je cari . plan esok nak try buat apam polkadot . harap-harap sempatlah . kepala gua pun dah berat sangat dah ni . pening . nak kata wa manyak sangat tidur siang tadi memang takda la sangat . kena hujan pun tak . sikit 2 titik je . entahlah dah tibe0tibe nak datang . macam tak kasi wa balik jer...

pagi tadi kami satu family pergi family day KLINIK SHARIFAH NUR . pagi dah siap-siap semua kitorang pun pergi parit raja . lalu parit karjo then jumpa satu kereta ni.. lambat giler bawak... amoi rupenyer.... then masuk satu jalan kampung.. jauh jugak... jumpa 10 simpang... tengok aku siap kira...sampai sana ada pertandingan mewarna...derma darah... alamak ape function aku kat sini.. nak derma darah macam tak takut pulak kan?? jarum dah lah panjang elok sihat jadi sakit...last last aku pun masuk dalam farmasi.... dulu kalau i amek farmasi kan best... boleh bukak farmasi one day....mak aku pergi check darah.. alhamdulilllah result ok.. ternyata takde masalah kesihatan...
kebetulan family day diorang ade buat potongan aku pun beli lah satu pro untuk BiOlife vision.. ade kandungan bilberry... bagus untuk mata... almaklum lah datin ni rabun... beli vitamin... i amek satu kotak... Bco + Lysine Tablet... ayah dengan mak amek produk calcium.. tak ingat ape name die... tapi semua ayah bayar... wa.... best2...

then jalan-jalan punya jalan nampak tudung corak ada juntai juntai ala yang pesen sekarang tu... beli lah jugak 2 pasang.. pantang betul.. tengok tengok dalam kedai tu.. banyak tudung.. jubah tapi semua  panjang panjang.. maaffff i tak cukup ketinggian lah u... i ni kecik dan comel jer.....

huhu...patut ye sekarang aku dah ade dalam bas dah sekarang ni nak balik .... tak pun dah kat rumah sewa.... tapi disebabkan wa extend cuti satu hari.. tengok ma... i got flu... and then fever... wa.... dengki la... ok malam ni nak tidur puas puas malam last tidur dekat rumah... sedih sedih....



wa.... hari tu member sekolah dulu masuk wad sebab jangkitan paru-paru... cepat-cepat sihat ea..





No comments:

Post a Comment